چه درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار است

چه درمان طبیعی برای پروتئین در افراد عادی UrineFor است، تنها مقدار کمی از پروتئین در ادرار وجود دارد و مقدار کمتر از 150-200 میلی گرم در روز است. زمانی که پروتئین در ادرار بیش از حد طبیعی، ما آن را پروتئین در ادرار (پروتئینوری).

چه کاری می تواند پروتئین در ادرار شود؟

در علل طبیعی، گلومرول می توانید ضایعات سوخت و ساز بدن به ادرار فیلتر، در حالی که حفظ اجزای بدن شما نیاز دارد از جمله پروتئین است. با این حال، با عملکرد کلیه به کاهش است، غشاء فیلتراسیون گلومرولی متشکل از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است نتیجه اجازه می دهد پروتئین را از طریق فیلتر از کلیه خود را منتقل، و باعث پروتئین در ادرار.

درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار چیست؟

به طور کلی، افراد با پروتئین در ادرار پیشنهاد به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین و بعضی از داروها مانند ACEI و ARB ها برای کنترل این بیماری است. با این حال، یک درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار به معنی که می تواند یکی غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده خطر و موثر تعمیر. در حالی که طب میکرو چینی Osmotherapy مانند یک نوع درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک می کند تا تعمیر کلیه های آسیب دیده از طریق توابع زیر است: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده.

با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی می تواند proteinurine و سایر علائم به تدریج کاهش دهد. چه چیزی بیشتر، آنها می توانند فرصت به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و پیوند کلیه است.

اگر شما علاقه مند در درمان طبیعی بیماری کلیوی هستند و یا می خواهید برای از بین بردن پروتئین در ادرار و سایر علائم بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: